FANDOM

Chodzi o czas (cz.2)

Bitwa i psychol (cz 9 i 11)

Pięcioletnia Marcella podeszła do swojego ojca, który wygodnie siedział na fotelu, czytając gazetę. Sama nie wiedziała jak zacząć temat, aż w końcu postanowiła powiedzieć prosto z postu.

- Tato. - mężczyzna spojrzał na nią kątem oka, obdarowując niewielkim uśmiechem. Na ten znak, dziewczynka kontynuowała. - Bo ja wiem, że ty to wiesz i ja też chcę to wiedzieć. Chodzi o mamę.

Na te słowa, uśmiech niemalże natychmiast zniknął z oblicza mężczyzny. Spuścił na moment wzrok, by ponownie spojrzeć na Marcellę. Zanim zdążył cokolwiek z siebie wydusić, ona mówiła dalej: - Dlaczego jej nie ma z nami? Wszystkie moje koleżanki mają mamę, a dlaczego ja nie? Nie chciała mnie? - Nie, słoneczko.. - powiedział, czując jak smutne oczy córki łamią mu serce. - Mama bardzo cię kochała, ale.. Za mała jesteś. Kiedyś ci to opowiem. - Ale tato!- Skończyłem rozmowę. - mówiąc to, ponownie zatopił wzrok w gazecie. Marcella czując, że nie wygra tej rozmowy, wróciła zawiedziona do swojego pokoju.

Zza ściany wysunęła się głowa starszego chłopca. Wysłuchał całej rozmowy po czym, jak na prawdziwego syna szefa mafii przystało, zakradł się do pokoju siostry tak, by ojciec tego nie zauważył. - Co tu robisz? - zapytała, odkładając lalkę, którą przed chwilą wyjęła z pudełka. - Słyszałem o czym rozmawiałaś z ojcem. - uśmiechnął się, czując że wszystko idzie w dobrym kierunku. - On ci nie powie dlaczego mamy nie ma, ale ja tak. Na twarzy Marcelli ukazał się szeroki uśmiech. Podbiegła do starszego brata, przytulając go. Ten z początku chciał ją odepchnąć jednak po chwili, przystopował. - Mamy nie ma przez ciebie. - powiedział, na co dziewczynka od razu go puściła. - To ty ją zabiłaś. Gdyby nie ty, ona by żyła! Wiesz kim jesteś? W oczach Marcelli pojawiły się łzy, które bardzo szybko uleciały na policzki. Ten nie zważając na to, kontynuował.

- Jesteś morderczynią.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki