FANDOM

Edward Lee - bohater na Użytkową rywalizację.

Jest chcłopcem, żbliżonym w wieku do Fineasza i Ferba. Urodził się w Wielkiej Brytanii, ale od niedawna mieszka w Danville. Posiada 2 rodzeństwa: Benjamina Lee oraz Hope Lee. Przyjaciel Ferb Fletchera.

CharakterEdytuj

Nie jest to zbyt mocny chłopak. Jego największymi wadami jest tchórzostwo, nerwowość i strachliwość. Jest to związanę z traumą z dzieciństwa. Kiedy Edward miał 5 lat, jego matka zginęła w wypadku samochodowym, a Edward przeżył, lecz od tamtej pory jeździ na wóźku inwalidzkim. Od tego czasu zaczął się obawiać o swoją rodzinę do tego stopnia, że zaczął się wszystkiego obawiać i denerwować się o wszystko. Czasami to również doprowadzała do szału jego rodzinę. Edward panicznie obawia się o przyszłość swojej rodziny.

FobieEdytuj

Oprócz obaw o utratę rodziny, Edward boi się też dużo innych rzeczy. Boi się takich rzeczy jak: dentysta, babcia, ciocia.

WyglądEdytuj

Edward jest dość średniego wzrostu. Ma krótkie, brązowe włosy. Ma dwoje zielonych oczu. Ubiera się w zieloną bluzkę, a na nią ubiera brązową kurtkę. Ubiera też dzińsy.

ZwierzętaEdytuj

Kocham koty!

Edward Lee przepada wprost za kotami. Ma koty niemal każdej rasy i koloru. Jego ulubiony kot wabi się: Stefan Batory.

RelacjeEdytuj

Ferb Fletcher

Ferb i Edward zawsze byli  dobrymi ziomami. Poznali się w Anglii, kiedy byli jeszcze mali.Było to jeszcze przed tragicznym wypadkiem samochodwym. Ferb często pomagał Edwardowi. Rozstali się na ok. 2 lata, kiedy Ferb wraz z ojcem przeprowadzili się do Danville. Wkrótce ojciec Edwarda znalazła pracę w USA, gdzie następnie on i jego rodzina przeprowadzili się do Danville. Edward strasznie się ucieszył, że spotka starego przyjaciela. Edward spotkał się z najlepszym przyjacielem niedługo po przeprowadźce. Ferb zapoznał go z Fineaszam, Izabelą, Bufordem i Baljeetem. Obecnie Edward i Ferb utrzymują trwały kontakt.

Greta

Greta jest bliską przyjaciółką Edwarda. Często mu pomagała w wielu sprawach. Nie przeszkadza jej, że Edward jeździ na wóźku. Edwardowi przypadała mu do oka. Niestety, nigdy nie udało mu się odwzajemnić tego uczucia. Obecnie są dobrymi przyjaciółmi.

Benjamin Lee i Hope Lee

Edward, Benjamin i Hope są rodzeństwem. Zawsze sobie pomagali w trudnych chwilach. Wspierali się nawzajem po śmierci matki. Zawsze byli nieodłączni.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki