FANDOM

Jully siedział w swoim domu, oczekujac na przybycie Jeremiego. Chłopak miał już się zjawić już pół godziny temu, a tu nic się nie dzieję. W końcu minąła 1 godzina, 2 godzina, 3, 4 i.. nic. Jully miała dość. Jeremi nie odbierał telefonu. Dziewczyna też próbowała dzwonić do Loren, ale było z nią tak samo jak z jej bratem. W końcu Jully postanowiła sprawdzić co się dzieję. Postanowiła wybrać się do domu swojego chłopaka.

Po datarciu na miejsce:

Jully stała przed mieszkaniem Jeremiego i Loren. Dziewczyna pukała do drzwi, ale nikt jej nie otworzył.

Jully: Jeremi! To ja Jully! Otwórz! Pewnie znowu się nachlałeś jak świnia!

Głos z mieszkania: Nikomu nikogo nie ma!

Jully: Jeremi! Nie rób sobie jaj! Czekałam 4 godziny na ciebie!

Głos z mieszkania: Jeremi się nachlał jak świnia i teraz ma bekę z ciebie, dziewczynko!

Jully: O, nie! Tak się bawić nie będziemy!

Jully wyważyła drzwi kopniakiem i weszła do środka.

Kiedy już była w środku ujrzała ciała Jeremiego i Loren. Byli cali we krwi. Nie ruszali się. Dziewczyna już chciał do nich podbiec by ich przytulić, jednak nagle ktoś złapał ją tyłu.

Głos: To koniec! Oni są martwi. Zaraz ty do nich dołączysz.

Jully lewą nogą kopnęła oprawcę w czuły punkt, tak że ją puścił i upadł na ziemię. Dziewczyna odwróciła się i zauważyła leżącego na ziemi Monty'ego. Trzymał on w ręcę zakrwawiony nóż.

Jully: Monty? Czy ty...Jak MOGŁEŚ ICH ZABIĆ?!

Monty: O, tak jak zabiję teraz ciebie!

Monty kopnął Jully nogami w brzuch, tak że dziewczyna poleciała do tyłu, potknęła się o ciała swoich przyjaciół u i upadła za nimi w prosto w kałużę krwi. Monty następnie wstał ziemi i podbiegł do rywalki. Uniósł swój zakrwawiony nóż wysoko nad sobą, trzymając go w obu rękach a następnie skierował noż wprost do gardło Jully. Dziewczyna widząc noż, tuż nad sobą zdazyła złapać broń za jego boki. Końcówka nożna była tu przy jej gardle.

Jully (mecząc się blokując atak): Dla...DLACZEGO TO ZROBIŁEŚ!?

Monty: Nigdy się nie dowiesz!

Jully przwróciła w końcu Monty'ego na prawo, trzymając jego nóż. Kiedy chłopak upada, puścił swoją broń, którą trzymała przeciwniczka. Jully następnie przykucnęła przy swoim wrogu i przyłożyła noż do jego gardła.

Jully: Nie masz teraz wyboru!

Monty: I tu się mylisz, suko!

Monty złapał rywalkę za bluzkę zrywając jej ubranie. Jully została w samym staniku. Na to Jully odruchowo podniosła troche wyżej nóz i wbiła go w gardło chłopaka. Monty zrobił wielkie oczy. Dziewczyna nie zamierzała na tym poprzestać. Wyciągnęła noż z gardła następnie wbiła go w prawo oko chłopaka, wbijało noż jeszcze kilka razy w to miejsce. Krew lała się z chłopaka, wylewając się na dekold Jully. Po chwili Jully przestała i ze zmęczenia opadła w kałużę krwi.

Po chwili w oczach dziewczyny pojawiły się łzy.

Jully: Dlaczego...?

Jully wstała z kałuży krwi, rzucając włosy nasioknięte krwią za plecami. Dziewczyna patrzała na ciała Jeremiego, Loren i Monty'ego. W momencie w którym zobaczyła ciała 2 swoich nieżyjących przyjaciół, chciała jak najszybciej ich pomścić. Właśnie to zrobiła. Jednak to i tak nie przywróciłoby życia jej przyjaciołom.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki